Jedina nagrada vrline je vrlina,jedini način da imaš prijatelja je biti prijatelj. Ralf Emerson

субота, 8. март 2014.

MAJKINA TORTA

SREĆAN OSMI MART, bakama, majkama, sestrama, prijateljicama, blogericama. 
Ja volim i slavim sve praznike, godišnjice,rodjendane,vikende,sunčane dane,kišne dane... Za ovaj praznik sam napravila jednu jednostavnu a mnogo lijepu tortu-MAJKINU TORTU.  Koliko je ova torta ispratila rodjendana,srećnih i veselih dogadjaja to samo ONA zna. Zato mi je posebno drago,da je baš ONA na našem stolu.
Majkice,SREĆAN TI OSMI MART,hvala ti na divnom djetinjstvu i mladosti. Hvala ti na lijepim danima kad ti dodjemo u posjetu. Volimo te puno.

Napomena:recept uskoro.

2 коментара:

  1. Divna posveta a i tortica izgleda vrlo ukusno, cekamo receptic (ne)strpljivo.:)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala;Lana,ti uvijek imaš lijepe riječi za mene. A posveta je..takva...šta god čovjek da "kažeˇˇ čini mi se malo je...
      Biće receptić,biće...

      Избриши