Jedina nagrada vrline je vrlina,jedini način da imaš prijatelja je biti prijatelj. Ralf Emerson

субота, 22. фебруар 2014.

Piletina na indonežanski način

Recept je iz emisije Easy meals-24 kitchen.
Sastojci i priprema jednostavni. Jedino neobično je upotreba kokosovog mlijeka. Jednom sam probala kokosovo ulje za pripremu ručka..nisam bila oduševljena,osjećao se i miris i pomalo ukus kokosa.
Danas nije bilo loše,ko voli egzotično,ovo je za njega. Nama se dopalo,jedino najmladji član  je imao primjedbe... Ali je ipak pojeo sočnu piletinu bez sosa i rižu.
RECEPT:
Crni i bijeli luk dobro isjeckati. Dodati i sitno sjeckanu crvenu papriku. Može da se doda i crvena pekuća-ko voli.
Zatim sve to zajedno što više izgnječiti da luk i paprika  pušte što više soka.
Za to vrijeme peče se piletina, izaberete šta volite...batake...karabatake...
Kad porumeni izvaditi je i u taj lonac ubaciti smjesu od luka i paprika. Dodati i 3-4 komadića po 1cm oguljenog djumbira. Malo propržiti i vratiti piletinu. Ostaviti jedno 5 min. da se krčka i dodati kokosovo mlijeko. Posoliti pobiberiti. Poklopiti i ostaviti da se krčka. Koliko zavisi od količine piletine... ja sam na tihoj vatri kuvala 40 minuta dok se sos nije zgusnuo. Služiti uz rižu i omiljenu salatu.

2 коментара:

  1. Izgleda prilicno egzoticno, bojim se da moji ukucani nisu bas za tako smele eksperimente u kuhinji, hehe... pa se nekako drzimo klasike.:) p.s. kad bi mi neko drugi spremio, rado bih probala.:) Puno pozdrava tebi i tvojima!:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako budeš kad prolazila... svrati na indonežansko pile,hahhahaha... s obzirom da ja ne volim kokos,samo one kokosove kocke,mogu da prodju,dobro sam se usudila da uopšte probam,ali dobro je bilo...
      pozdrav i od nas....

      Избриши